Mitenki z warkoczykami

Pierwszy wydziergany prezent mikołajkowy w tym roku już jest...
Troszkę było to robione na ostatnią chwilę i z duszą na ramieniu ale się udało. Tak sobie myślę, że w przyszłym roku takie kroki zacznę podejmować chyba z dużym wyprzedzeniem :-)

A tak zaczęłam pracę nad mitenkami...
Późny wieczór, cisza i spokój w domku, a ja zasiadam do zwijania Handpainted.


Przymierzając co kilka okrążeń, stwierdziłam, że muszę sobie takie wydziergać. Rzadko używa rękawiczek ale mitenki sprawdziły by się u mnie na 100 %. Kiedy trzeba nosek utrzeć albo poprawić szalik, takie rozwiązanie byłoby fajną alternatywą. Mam nadzieję, że kiedyś wygospodaruję odrobinkę czasu i sobie takie zrobię.... :-)


Tak jak późnym wieczorem zabrałam się do działania, tak też późnym wieczorem skończyłam. 

Jeżeli chodzi o ilość oczek to zaczęłam od 60. Całość jest z jerseyu, a elementem dekoracyjnym są warkoczyki (4 o. każdy). Na kciuk dodałam po 20 oczek (rozłożone w okrążeniach).



Komentarze

  1. Extra mitenki i włóczka świetna!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, myślę, że mitenki posłużą długo, bo to włóczka skarpetkowa, więc bardzo wytrzymała... :-)

      Usuń
  2. Śliczności :-) Wspaniałe mitenki.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje pierwsze w życiu ale na pewno nie ostatnie ;-)

      Usuń
  3. Śliczna włóczka i mitenki wyszły extra, ale mnie to fascynuje zwijarka, dobrze się sprawuje? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwijarka jest extra, nareszcie mam ślicznie zwinięte kłębuszki.
      Ja zatrudniam do tego zadania mojego 4-latka ;-) Ja pilnuję żeby nic się nie plątało, a on uwielbia kręcić i świetnie się przy tym bawimy ;-)
      Polecam :D Dodam, że motki zwinięte w taki sposób można postawić obok siebie na kanapie i nigdzie nie "uciekają", mają płaską podstawę na której stabilnie stoją... - http://www.biferno.pl/pl/p/Nawijarka-do-wloczek-Wool-Winder/4013

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne mitenki. Lubię takie ocieplacze. Niedawno zrobiłam czarne. Z włóczki zakupionej w Biferno. Zapraszam do obejrzenia: http://wharmonii.blogspot.com/2015/12/czarne-mitenki-z-weny-handmade.html?showComment=1449173272410#c9074803919274237545
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo fajne, podoba mi się długość :-) zachęcamy również do przysyłania nam zdjęć, które chętnie umieścimy w galerii prac naszych klientek :D

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty